به علت تحولات اخیر در صنعت بیمه و گرایش بازار به سوي رقابت پذیري، نوآوري در شرکت هاي بیمه براي کسب مزیت رقابتی، بیش از پیش اهمیت یافته  است. به همین دلیل بسیاری از شرکت های بیمه به دنبال ایجاد مزیت رقابتی از طریق نوآوري هستند که بـه اسـتفاده از یک محصول جدید، خدمت یا روش نو در رویه ها و کارکردهاي کسب وکار اشاره دارد. لذا هدف این میز انجام پژوهش‌های کاربردی در راستای ضرورت حرکت به سمت تحول در فضای کسب و کار با به کارگیری فناوری‌های نوین است.  

دکتر اسماء حمزه

 

عضو هیئت علمی و معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه

مدرک تحصیلی : دکتری ریاضی دانشگاه تربیت مدرس

تلفن تماس: 22084022

آدرس ایمیل:    hamzeh@irc.ac.ir

صفحه پژوهشکده بیمه: https://irc.ac.ir/hamzeh

آدرس صفحه گوگل اسکولار: https://scholar.google.com/citations?user=nYQJbhIAAAAJ&hl=en

6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0