عارضه
|
نشانه
|
حوزه
|
فقدان استراتژی موفق بازاریابی
|
عدم توان در ایجاد جذابیت برای بیمه زندگی در میان مشتریان
|
استراتژی بازاریابی
|
ضعف در هماهنگی میان بخشی برای بازاریابی بیمه
|
عدم درک صحیح فعالیتهای بازاریابی متناسب با محصول بیمه زندگی و ایجاد هماهنگی میان اهداف
|
سازمان بازاریابی
|
ضعف در تدوین محصول و عرضه درست آن
|
عدم توانایی نیروی فروش در طراحی محصول، قیمت گذاری، توزیع مناسب و تبلیغات میان مشتریان بالقوه و بالفعل بیمه زندگی
|
کارکرد بازاریابی
|
فقدان مکانیزم های صحیح تشخیص محیط بازار
|
عدم آشنایی افراد با روشهای تحلیل محیط رقابتی، اقتصادی و جمعیت شناختی بی خبری از سلایق جدید مشتریان
|
محیط شناسی بازاریابی
|
نبود سیستم اطلاعات بازاریابی و فروش
|
عدم توانایی نیروی فروش مورد مطالعه در استفاده از مزایای نظام الکترونیکی بازاریابی و فروش
عدم توان تسهیم دانش در میان افراد شبکه فروش
|
زیر ساختهای تکنولوژیکی بازاریابی
|