• ساعت : ۱۶:۰۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ 
  • کد خبر : ۵۶۹۷
چهارمین كارگاه‌ پسارویداد بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه برگزار شد
عصر امروز سه‌شنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱، چهارمین كارگاه‌ پسارویداد بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه به صورت حضوری در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، چهارمین کارگاه‌ پسارویداد همایش با موضوع تقویت مدیریت تکافل، بعد از ظهر امروز سه‌شنبه 15 آذر 1401 توسط دکتر قاضی مرتضی‌علی حقوقدان و معاون موسسه بیمه چارتر لندن، مدیر کل موسسه توسعه حرفه‌ای بنگلادش و مدیر کل شرکت بیمه زندگی اسلامی، به زبان انگلیسی و با ترجمه همزمان در پژوهشکده بیمه برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی ۳.۵ ساعته، ضمن پاسخ به سوالات شرکت کنندگان، محورهای بیمه در جامعه اسلامی و نظام اقتصادی، مدیریت تکافل و بیمه اسلامی، تقویت مدیریت ریسک و کنترل داخلی نظام تکافل، دستورالعمل‌های توسعه حرفه‌ای و دستورالعمل‌های بهبود عملکرد و بهره‌وری تدریس شد.
گفتتی است پنجمین و آخرین کارگاه‌ پسارویداد همایش نیز با موضوع "چارچوب نظری مدل‌های تکافل و پیامدهای عملی آن‌ها" فردا چهارشنبه 16 آذر 1401 از ساعت  08:00 تا 11:30 توسط دکتر خاقان اصلان استادیار دانشکده علوم سیاسی دانشگاه ساکاریا و رئیس مرکز تحقیقات اقتصاد و مالی اسلامی دانشکده علوم سیاسی دانشگاه ساکاریا، برگزار خواهد شد.
در این کارگاه، مقدمه، مدیریت ریسک و ریسک از دیدگاه اسلام، دلالت‌های عملی بیمه رایج، ارزیابی بیمه از دیدگاه اسلام، توسعه نظام تکافل و وضعیت فعلی آن در جهان، چارچوب نظری الگوهای تکافل، ارزش‌های کاربردی الگوهای تکافل در کسب‌و‌کار بیمه عمر و غیر زندگی و چالش‌های پیاده‌سازی الگوهای تکافل تدریس می‌گردد.

ثبت‌نام در این کارگاه‌ها برای عموم آزاد و رایگان و از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir/  امکان‌پذیر می‌باشد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    پژوهشکده بیمه
    6.1.7.0
    V6.1.7.0