• ساعت : ۱۳:۱۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ 
  • کد خبر : ۷۵۸۵
پژوهشکده بیمه برگزار می‌کند؛
كارگاه آموزشی پیش‌نیازها، ابزارها و فناوری‌ها برای بازاریابی دیجیتال و فروش بیمه
کارگاه آموزشی "پیش‌نیازها، ابزارها و فناوری‌ها برای بازاریابی دیجیتال و فروش بیمه" از ساعت 09:00 تا 11:00 روز سه‌شنبه 2 مرداد 1403 به صورت برخط و از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی محورهای «مروری بر پیش‌نیازها و قابلیت‌های لازم برای کار در فضای دیجیتال»، «مروری بر ابزارهای در دسترس برای بازاریابی و فروش در فضای دیجیتال» و «بررسی مدل‌های فناورانه شبکه‌سازی و جذب بازاریابان برای توسعه فروش» توسط جناب آقای سید محمود شجاعی کیاسری مدیرعامل استارتاپ ایزی بیمه ارائه خواهد شد.
حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت‌‌نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی  https://trn.irc.ac.ir می‌باشد.
پس از ثبت‌نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان‌پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می‌گردد.

 

 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    پژوهشکده بیمه
    6.1.7.0
    V6.1.7.0