• ساعت : ۱۴:۳۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۱۰ 
  • کد خبر : ۷۶۶۲
برگزاری ششمین مجمع جهانی تكافل و تكافل اتكائی 2024
ششمین مجمع جهانی تکافل و تکافل اتکائی در شهریور ماه 1403 به صورت حضوری توسط مرکز بانکداری و اقتصاد اسلامی الهدی (CIBE) در دبی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، مرکز بانکداری و اقتصاد اسلامی الهدی (CIBE) ، ششمین مجمع جهانی تکافل و تکافل اتکائی را با محوریت «مبانی و رویه‌های جاری در صنعت تکافل»، «پرتفوی تکافل و محصولات نوآورانه»، «مقررات و نظارت برای توسعه هموار بانکداری اسلامی و تکافل»، «حاکمیت شرعی در بانکداری اسلامی و تکافل» و«چشم‌اندازهای آتی صنعت تکافل» در تاریخ 19 شهریور ۱۴۰۳ (09 سپتامبر ۲۰۲۴)  به صورت حضوری و به زبان انگلیسی در دبی برگزار خواهد کرد.
کارگاه‌های پسارویداد این همایش نیز در روزهای 20 تا 21 شهریور ۱۴۰۳ (10و۱۱ سپتامبر 2024) با موضوعات «مقدمه‌ و پیش‌زمینه تاریخی تکافل» ، «مروری بر صنعت تکافل» ، «الگوهای تکافل» ، «الگوهای تکافل خرد» ، «تکافل اتکائی» و «بانک – تکافل» برگزار خواهد شد.
نشست جهانی تکافل تلاش دارد تا ارزش تکافل را به عنوان بخش مهم صنعت مالی اسلامی بر اساس رشد بالقوه آن نشان دهد. تکافل می‌تواند به عنوان بستری مناسب برای شمول مالی، نه تنها برای مسلمانان بلکه برای تمامی افراد غیرمسلمان نیز بهره‌برداری شود. همچنین، تکافل می‌تواند اثر مثبتی بر نرخ نفوذ بیمه داشته باشد.
عموماً، رشد در صنعت تکافل، درصورت برنامه‌ریزی دقیق و راه‌اندازی پویش‌های آگاه‌سازی در یک کشور، می‌تواند افزایش یابد. برگزارکننده این نشست، مرکز بانکداری و اقتصاد اسلامی الهدی (CIBE) ، متعهد به انتقال دانش صحیح در مورد صنعت تکافل در سراسر جهان است. به همین منظور، این مرکز درصدد است، ششمین مجمع جهانی تکافل و تکافل اتکایی 2024 را در دبی امارات برگزار کند که نقش محوری در ظرفیت‌سازی، جذب سرمایه‌گذاران و از همه مهم‌تر، توسعه یک نظام مالی قوی برای یک اقتصاد پویا، خواهد داشت.
مرکز بانکداری و اقتصاد اسلامی الهدی، از سال ۲۰۰۵ تاکنون، در حوزه بانکداری و مالی اسلامی در سرتاسر جهان فعالیت داشته است و می‌کوشد تا با ارائه مشاوره، خدمات آموزشی و ظرفیت‌سازی، انتشارات و مشاوره دینی به نهادهای مالی اسلامی کمک کند.
علاقمندان می‌توانند ازطریق آدرس https://www.alhudacibe.com/gtrtf2024/registration.php  و با تکمیل فرم ثبت‌نام و پرداخت هزینه آن، در این نشست و کارگاه‌های پسارویداد آن شرکت نمایند.
برای مشاهده محورها و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ، هزینه ثبت‌نام  و نحوه حضور در همایش به فایل پیوست مراجعه فرمایید.

اطلاعات تکمیلی ششمین مجمع جهانی تكافل و تكافل اتكائی 2024

 

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    پژوهشکده بیمه
    6.1.7.0
    V6.1.7.0