• time : 15:53
  • Date : Tue Dec 06, 2022
  • news code : 5695
سومین كارگاه‌ پسارویداد بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه برگزار شد
صبح امروز سه‌شنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱، سومین كارگاه‌ پسارویداد بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه به صورت حضوری در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در سومین کارگاه‌ پسارویداد همایش بیمه و توسعه دکتر فوزیه مبارک دارای درجه دکترای امور مالی از موسسه علم و فناوری ذوالفقار علی بوتو اسلام‌آباد «مقدمه»، «سازوکار تکافل»، «الگوی تکافل»، «تامین مالی جمعی: الگوی شبکه همتا به همتا» و «الگوی تکافل و تامین مالی جمعی» را به مدت 3.5 ساعت در حضور علاقه‌مندان تدریس کرد.

چهارمین کارگاه‌ پسارویداد همایش نیز با موضوع تقویت مدیریت تکافل، بعد از ظهر امروز سه‌شنبه 15 آذر 1401 از ساعت  13:30 تا 17:00 توسط دکتر قاضی مرتضی‌علی حقوقدان و معاون موسسه بیمه چارتر لندن، مدیر کل موسسه توسعه حرفه‌ای بنگلادش و مدیر کل شرکت بیمه زندگی اسلامی، برگزار خواهد شد.
محورهای چهارمین کارگاه پسارویداد، بیمه در جامعه اسلامی و نظام اقتصادی، مدیریت تکافل و بیمه اسلامی، تقویت مدیریت ریسک و کنترل داخلی نظام تکافل، دستورالعمل‌های توسعه حرفه‌ای و دستورالعمل‌های بهبود عملکرد و بهره‌وری می‌باشد.

ثبت‌نام در این کارگاه‌ها برای عموم آزاد و رایگان و از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir/ امکان‌پذیر می‌باشد.

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    Copyright © 2024 Insurance Research Center. All Rights Reserved
    6.1.7.0
    V6.1.7.0