categorytitle / امور پژوهشی .
  • time : 17:01
  • Date : Wed May 17, 2023
  • news code : 6915
موافقت قطعی شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دو گروه پژوهشی در پژوهشكده بیمه
پژوهشکده بیمه موفق به اخذ موافقت قطعی شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برای دو گروه پژوهشی " فناوری‌های نوین بیمه‌ای" و "مطالعات اسلامی بیمه" شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با تبدیل موافقت اصولی به قطعی دو  گروه پژوهشی " فناوری‌های نوین بیمه‌ای" و "مطالعات اسلامی بیمه" در پژوهشکده بیمه موافقت کرد.
بر پایه این گزارش، پژوهشکده بیمه با ارائه دستاوردهای علمی و تحقیقاتی خود در گروه‌های پژوهشی مصوب و اهداف و برنامه راهبردی برای پیشرفت و بهبود  صنعت بیمه، در سال 1400 موفق به اخذ موافقت اصولی دو ساله از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برای دو گروه پژوهشی "فناوری‌های نوین بیمه‌ای" و "مطالعات اسلامی بیمه" شده بود.
بر این اساس، با تبدیل موافقت اصلی به قطعی دو گروه پژوهشی مذکور در سال 1402، پژوهشکده بیمه دارای پنج گروه پژوهشی با موافقت قطعی به شرح "گروه پژوهشی فناوری‌های نوین بیمه‌ای" و " گروه پژوهشی مطالعات اسلامی بیمه"، "گروه پژوهشی بیمه‌های اموال و مسئولیت"، "گروه پژوهشی بیمه‌های اشخاص" و "گروه پژوهشی بیمه‌های عمومی" می‌باشد.

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    Copyright © 2024 Insurance Research Center. All Rights Reserved
    6.1.7.0
    V6.1.7.0