categorytitle / سخنرانی و کارگاه آموزشی .
  • time : 15:55
  • Date : Wed Jul 26, 2023
  • news code : 7019
پژوهشکده بیمه برگزار می‌کند
كارگاه آموزشی برآورد ارزش در معرض ریسك (VaR) سرمایه‌گذاری در سهام
کارگاه آموزشی برآورد ارزش در معرض ریسک (VaR) سرمایه‌گذاری در سهام، از ساعت 09:00 تا 11:00 روز سه‌شنبه 10 مرداد 1402 به صورت مجازی و از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در بخش اول این کارگاه آموزشی که به موضوع «ارزش در معرض ریسک (VaR) و روش‌های برآورد آن» می‌پردازد، «ریسک و سنجه‌های اندازه‌گیری آن»، «معرفی ارزش در معرض ریسک و خواص آن»، «روش‌های پارامتری»، «روش‌های ناپارامتری و نظریه مقدار فرین» و «روش شبیه‌سازی تاریخی»، توسط دکتر سارا جمهوری دانشیار گروه آمار دانشگاه بیرجند ارائه خواهد شد.
بخش دوم این نشست نیز به «موضوع تحلیل داده‌ها و معرفی نرم افزار» اختصاص یافته و در آن «معرفی داده‌ها»، «معرفی نرم‌افزار   EViews»، «شناسایی رفتار سری»، «برازش مدل های مختلف»، «آزمون‌های پس‌آزمایی» و «نتیجه‌گیری» توسط دکتر محبوبه اکبری لاکه، پژوهشگر پسادکتری رشته آمار دانشگاه بیرجند ارائه می‌گردد.
حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی  https://trn.irc.ac.ir می‌باشد.
پس از ثبت نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان‌پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می‌گردد.

 

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    Copyright © 2024 Insurance Research Center. All Rights Reserved
    6.1.7.0
    V6.1.7.0