categorytitle / تکافل . وبینار .
  • time : 15:36
  • Date : Tue Aug 29, 2023
  • news code : 7073
پژوهشکده بیمه با همکاری دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی برگزار می‌کند
هشتمین جلسه از مجموعه وبینارهای تكافل شنبه 18 شهریور 1402 برگزار خواهد شد
هشتمین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل با موضوع «سودآوری کسب و کار بانک-تکافل» روز شنبه 18 شهریور 1402 از ساعت 09:30 تا 11:30 به صورت مجازی و به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در هشتمین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل که به موضوع «سودآوری کسب و کار بانک-تکافل» اختصاص یافته است، محورهای «توسعه کسب و کار بانک-تکافل» و «چشم‌انداز آتی بانک-تکافل» توسط دکتر فضیله بنت عبدالله آسوهایمی استادیار دانشکده اقتصاد و علوم مدیریت دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی(IIUM)، به زبان انگلیسی و با امکان ترجمه همزمان ارائه می‌گردد.
این وبینار به صورت رایگان از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی trn.irc.ac.ir  برگزار خواهد شد و به شرکت‌کنندگان گواهی حضور معتبر بین‌المللی اعطا می‌گردد.
گفتنی است دکتر فضیله بنت عبدالله آسوهایمی دارای درجه دکتری اقتصاد و مدیریت معاملات دانشگاه سینس اسلام مالزی (USIM)می‌باشد. وی ضمن انتشار ۴ مقاله نگارنده اول در انتشارات معتبر بین‌المللی، سمت مشاور علمی دانشکده اقتصاد و علوم مدیریت دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی (IIUM)را در کارنامه خود دارد.

 

Average :  2.50 |  Submitted :  2

Tags

    Copyright © 2024 Insurance Research Center. All Rights Reserved
    6.1.7.0
    V6.1.7.0