به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی که به صورت برخط برگزار میگردد، محورهای «تبدیل مذاکرات احساسی و غیرواقعی به مذاکره منطقی مبتنی بر واقعیت»، «نحوه ارائه یک پیشنهاد مناسب با نیاز مشتری (پوشش، سرمایهگذاری یا هر دو)» و «مقایسه شرایط بیمههای زندگی و سرمایهگذاریهای مبتنی بر بیمه در ایران و چند کشور اروپایی» توسط دکتر بهزاد بهمنیار، مدرس حوزه بیمههای اشخاص و بازاریابی ارائه خواهد شد.
حضور در این رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبتنام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir میباشد. پس از ثبتنام، ورود به کارگاه از طریق همین نشانی امکانپذیر خواهد بود و به کلیه شرکتکنندگان نیز گواهی حضور اعطا میگردد.