• time : 11:20
  • Date : Tue Jul 02, 2024
  • news code : 7562
پژوهشکده بیمه با همکاری مؤسسه اقتصاد و مالی اسلامی دانشگاه مرمره ترکیه برگزار می‌کند؛
كارگاه‌‌ آموزشی الگوی بیمه مشاركتی، تكافل و بازنشستگی خصوصی كشور تركیه: ارزیابی در چارچوب نظریه قرارداد
کارگاه‌‌ آموزشی الگوی بیمه مشارکتی، تکافل و بازنشستگی خصوصی کشور ترکیه: ارزیابی در چارچوب نظریه قرارداد کارگاه‌‌ آموزشی "الگوی بیمه مشارکتی، تکافل و بازنشستگی خصوصی کشور ترکیه: ارزیابی در چارچوب نظریه قرارداد"، از ساعت 09:00 تا 11:00 روز شنبه 16 تیر ماه 1403 به صورت برخط و به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی که از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه برگزار می‌گردد، «تاریخچه بیمه»، «بیمه در سنت اسلامی»، «بیمه با الگوی تکافل مورد استفاده در جهان: الگوی بیمه مشارکتی کشور ترکیه (کاتالیم)»، «نظام بازنشستگی خصوصی (BES) در کشور ترکیه»، «بیمه مشارکتی و بازنشستگی خصوصی»، «آموزش و پرورش منابع انسانی» و «قراردادها در حقوق اسلامی» توسط پرفسور دکتر سایم کایادیبی، دکترای حقوق اسلامی از دانشگاه دورهام کشور انگلستان به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان ارائه خواهد شد.
حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت‌‌نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی  https://trn.irc.ac.irمی‌باشد.
پس از ثبت‌نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان‌پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می‌گردد.

پوستر انگلیسی- کارگاه سایم کایادبی-min.jpg

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    Copyright © 2024 Insurance Research Center. All Rights Reserved
    6.1.7.0
    V6.1.7.0