به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی محورهای «مروری بر پیشنیازها و قابلیتهای لازم برای کار در فضای دیجیتال»، «مروری بر ابزارهای در دسترس برای بازاریابی و فروش در فضای دیجیتال» و «بررسی مدلهای فناورانه شبکهسازی و جذب بازاریابان برای توسعه فروش» توسط جناب آقای سید محمود شجاعی کیاسری مدیرعامل استارتاپ ایزی بیمه ارائه خواهد شد.
حضور در این رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبتنام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir میباشد.
پس از ثبتنام، ورود به کارگاه از طریق همین نشانی امکانپذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا میگردد.