• time : 09:42
  • Date : Sun Sep 29, 2024
  • news code : 7699
پژوهشکده بیمه برگزار می‌کند؛
دومین دوره انتخاب ایده برتر، پژوهشگر برتر و پایان‌نامه و رساله دانشجویی برتر با موضوع بیمه
همزمان با برگزاری سی‌ویکمین‌همایش‌ملی و دوازدهمین همایش بین‌المللی بیمه‌وتوسعه در آذرماه 1403، دومین دوره انتخاب ایده برتر، پژوهشگر برتر و پایان‌نامه و رساله دانشجویی برتر با موضوع بیمه برگزار خواهد شد. همزمان با برگزاری سی‌ویکمین‌همایش‌ملی و دوازدهمین همایش بین‌المللی بیمه‌وتوسعه در آذرماه 1403، دومین دوره انتخاب ایده برتر، پژوهشگر برتر و پایان‌نامه و رساله دانشجویی برتر با موضوع بیمه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، علاقه‌مندان به مشارکت در فراخوان‌های انتخاب ایده برتر، پژوهشگر برتر و پایان‌نامه و رساله دانشجویی برتر تا 1 آبان 1403 فرصت دارند کاربرگ مورد نظر را تکمیل و به همراه تصویر مستندات مربوط، حداکثر تا تاریخ سه‌شنبه 1 آبان ماه سال جاری به پست الکترونیکی Seminar@irc.ac.ir ارسال نمایند.
بر پایه این گزارش، ایده برتر شامل هرگونه راهکار «خلاقانه»، «فناورانه» و «دارای قابلیت پیاده‌سازی در صنعت بیمه» است که در بازه زمانی آبان‌ماه 1401 تا آبان‌ماه 1403 انجام پذیرفته باشد.
ارزشیابی و انتخاب پژوهشگر برتر نیز بر اساس مجموع امتیاز فعالیت‌های پژوهشی فرد در بازه زمانی آبان‌ماه 1401 تا آبان‌ماه 1403 شامل طرح/گزارش پژوهشی، مقاله، کتاب، دریافت جایزه از جشنواره‌ها یا سایر مراجع معتبر، برگزاری دوره‌های آموزشی و سخنرانی علمی انجام خواهد شد.
همچنین پایان‌نامه و رساله‌ برتر منتخب در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری باید حداقل دارای یکی از شرایط «مسأله محور بودن و تاکید بر رفع نیازهای جامعه»، «چاپ یا پذیرش حداقل دو مقاله علمی-پژوهشی مستخرج از رساله دکتری»، «چاپ یا پذیرش حداقل یک مقاله علمی پژوهشی مستخرج از پایان‌نامه کارشناسی ارشد»، «تولید محصول یا ثبت اختراع» و «قابلیت تجاری‌سازی» باشند. علاوه بر این، نباید بیش از دو سال از تاریخ دفاع پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری گذشته باشد.

پوستر-فراخوان---ایده-برتر.jpg

 

پوستر-فراخوان---پایان-نامه-و-رس.jpg

 

پوستر-فراخوان---پژوهشگر-برتر.jpg

دریافت کاربرگ انتخاب ایده برتر

دریافت کاربرگ انتخاب پژوهشگر برتر

دریافت  کاربرگ انتخاب پايان‌نامه/ رساله برتر دانشجويي

 

 

 

 

 

 

 

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    Copyright © 2024 Insurance Research Center. All Rights Reserved
    6.1.7.0
    V6.1.7.0