• banner.jpg

وظایف مدیریت امور اداری

1- برنامه‌ریزی و نیازسنجی نیروی انسانی و آموزشی به منظور جذب و نقل‌وانتقال و ارتقاء سطح علمی کارکنان و افزایش بهره‌وری و نظارت بر اجرای نظام ارزشیابی کارکنان.
2- انجام کلیه امور مربوط به برنامه‌ریزی، نیازسنجی نیروی انسانی و آموزشی به منظور جذب و نقل‌وانتقال و ارتقاء سطح علمی کارکنان و افزایش بهره‌وری.
3- استخدام و بکارگیری نیروی انسانی براساس ضوابط و مقررات.
4- بایگانی اسناد و مدارک وارده و صادره به شیوه‌های فیزیکی یا الکترونیکی.
5- انجام کلیه امور مربوط به تشکیل پرونده‌های پرسنلی و به‌روزرسانی.
6- انجام کلیه امور مربوط به تأمین نظافت و سالم‌سازی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات به پرسنل.
7- انجام کلیه امور مربوط به تهیه تأمین وسایل و امکانات رفاهی کارکنان.
8- انجام کلیه امور مربوط به نیازهای تدارکاتی پژوهشکده و انجام اقدامات لازم جهت اخذ اعتبارات.
9- انجام کلیه امور مربوط به انجام خریدها.
10- تأمین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری.
11- انجام کلیه امور مربوط به خدمات عمومی ساختمان‌ها از قبیل تأمین روشنایی، سوخت، تلفن و ...

6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0