• time : 18:10
  • Date : Mon Mar 13, 2023
  • news code : 5803
برگزاری آیین افتتاحیه اولین دوره آموزشی بین‌المللی بیمه رایج در مركز خدمات آموزشی لجند دبی
آیین افتتاحیه اولین دوره آموزشی بین‌المللی بیمه رایج با حضور رئیس پژوهشکده بیمه، مالک و مدیر آموزش مرکز خدمات آموزشی لجند و دانش‌پژوهان ایرانی شرکت کننده در این دوره در مرکز خدمات آموزشی لجند دبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، آیین افتتاحیه دوره آموزشی اعضای هیئت علمی و مدیران و کارشناسان صنعت بیمه کشور با موضوع استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی با تاکید بر IFRS17، صبح روز دوشنبه 8 اسفندماه 1401 (27 فوریه 2023) با حضور دکتر محمدمهدی عسگری رئیس پژوهشکده بیمه، دکتر شهرام رضاپور مشاور بین‌الملل رئیس پژوهشکده بیمه، سید عمران حسنین جعفری مالک و مدیر آموزش مرکز خدمات آموزشی لجند، نفیسه یحیی مدیر اداری مرکز خدمات آموزشی لجند، قدیر حسابدار مرکز خدمات آموزشی لجند، ارمغان احمد مدرس دوره در مرکز خدمات آموزشی لجند (امارات متحده عربی) و 8 دانش‌پژوه از پژوهشکده و صنعت بیمه ایران برگزار شد.
در ابتدای این نشست رئیس پژوهشکده بیمه ضمن معرفی گروه ایرانی، به رونمایی از تکافل در ایران در اول ماه مبارک شعبان اشاره و اظهار امیدواری کرد که تکافل بتواند در ایران به جایگاه ویژه‌ و رشد و تعالی مناسبی دست یابد و این دوره آموزشی نیز دوره‌ای پویا، پربرکت و مفید برای مدیران ایرانی باشد. دکتر عسگری همچنین از رئیس مرکز لجند و مدرس دوره جهت برگزاری این دوره قدردانی کرد.
در ادامه، مدیر آموزش مرکز خدمات آموزشی لجند ضمن خوشامدگویی به گروه ایرانی، توضیحاتی کوتاه درباره این دوره و مدرس آن ارائه داد و با ابراز رضایت از سطح بالای دانش مدیران ایرانی از ایشان خواست تا تمامی سوالات و پرسش‌های خود را به همراه امکانات مورد نیاز مطرح نمایند.
پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، دوره آموزشی آغاز گردید.

 

افتتاحیه 2.jpg

 

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    Copyright © 2024 Insurance Research Center. All Rights Reserved
    6.1.7.0
    V6.1.7.0