categorytitle / تکافل . وبینار . امور پژوهشی .
  • time : 16:40
  • Date : Sun Oct 08, 2023
  • news code : 7129
پژوهشکده بیمه باهمکاری دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی برگزار می‌کند
دهمین جلسه از مجموعه وبینارهای تكافل شنبه 22 مهر 1402 برگزار خواهد شد
دهمین و آخرین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل با موضوع «اصول و عملیات تکافل خانواده» روز شنبه 22 مهر 1402 از ساعت 09:30 تا 11:30 به صورت مجازی و به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در جلسه پایانی از مجموعه وبینارهای تکافل که به موضوع «اصول و عملیات تکافل خانواده» اختصاص یافته است، محورهای «چارچوب فعلی کسب و کار تکافل خانواده»، «چالش‌های آتی کسب و کار تکافل خانواده» و «مباحث مربوط به تعیین نماینده ذی‌نفع و هبه» توسط دکتر مارهانوم محمد صالح  دانشیار دانشکده اقتصاد و علوم مدیریت دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی (IIUM)، به زبان انگلیسی و با امکان ترجمه همزمان ارائه می‌شود.
این وبینار به صورت رایگان از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی trn.irc.ac.ir  برگزار خواهد شد و به شرکت‌کنندگان گواهی حضور معتبر بین‌المللی اعطا می‌گردد.
شایان ذکر است دکتر مارهانوم محمد صالح دارای درجه دکتری مدیریت کسب و کار (بانکداری اسلامی) از دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی است که با انتشار ۴۱ مقاله نگارنده اول و دوم در انتشارات معتبر بین‌المللی و کسب رتبه 124 از میان 300 زن برتر اثرگذار در کسب و کار و مالی اسلامی در سال ۲۰۲۲، موفق به دریافت جایزه کتاب برتر در سال ۲۰۰۶ و جایزه فلوشیپ دکتری در بانکداری و مالی اسلامی از دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی گردیده است.
از جمله سوابق دکتر مارهانوم محمد صالح می‌توان به عضویت در کمیته شریعت در شرکت تکافل مالزی برهاد، کمیته شریعت بانک تعاونی پرتاما، کمیته شریعت بانک یونایتد اورسیز اسلامی مالزی، انجمن مشاوران شریعت در مالی اسلامی مالزی و آکادمی مدیریت آسیای دانشگاه علوم مالزی اشاره کرد.

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    Copyright © 2024 Insurance Research Center. All Rights Reserved
    6.1.7.0
    V6.1.7.0