عنوان گروه خبري / تکافل . وبینار .
  • ساعت : ۱۴:۴۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ 
  • کد خبر : ۶۹۷۵
پژوهشکده بیمه با همکاری دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی (IIUM) برگزار می‌کند؛
سومین جلسه از مجموعه وبینارهای تكافل شنبه 17 تیر 1402 برگزار خواهد شد
سومین جلسه از سلسله وبینارهای تکافل با موضوع «حسابرسی مبتنی بر شریعت برای کسب و کار تکافل» روز شنبه 17 تیر 1402 از ساعت 9:30 تا 11:30 به صورت مجازی و به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در سومین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل که به موضوع «حسابرسی مبتنی بر شریعت برای کسب و کار تکافل» اختصاص یافته است، محورهای «ارزیابی ساختار کارکرد حسابرسی مبتنی بر شریعت در کسب و کار تکافل» و «رویه حسابرسی مبتنی بر شریعت در صنعت تکافل» توسط دکتر نور افندی ابوقاسم مدیرعامل شرکت تکافل ای.ام. متلایف برهاد، به زبان انگلیسی و با امکان ترجمه همزمان ارائه می‌گردد.

این وبینار به صورت مجازی از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی trn.irc.ac.ir برگزار خواهد شد.

گفتنی است دکتر نور افندی ابوقاسم، دارای مدرک مشاور و حسابرس رسمی شریعت (CSAA) از سازمان حسابداری و حسابرسی مؤسسات مالی اسلامی (AAOIFI)، گواهی مشاور شریعت از شرکت توسعه صنعت اوراق بهادار ، کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار (MBA) از دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی و کارشناسی بازرگانی و مدیریت (حسابداری) از دانشگاه لینکولن نیوزیلند می‌باشد و سوابقی نظیر مدیر ارشد حسابرسی داخلی شرکت تکافل ای.ام. متلایف برهاد، مدیر ریسک عملیاتی و حسابرسی بانک اچ.اس.بی.سی مالزی برهاد و معاون مدیر حسابرسی داخلی  بانک مالی آسیا برهاد را در کارنامه خود دارد.

ثبت‌نام و حضور متقاضیان در هر یک از جلسات مجموعه وبینارهای تکافل رایگان است و  به شرکت‌کنندگان گواهی حضور معتبر بین‌المللی اعطاء می‌گردد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    پژوهشکده بیمه
    6.1.7.0
    V6.1.7.0