• ساعت : ۲۰:۴۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ 
  • کد خبر : ۷۲۰۶
پنجمین و ششمین كارگاه‌ پسارویداد همایش بیمه و توسعه 14 آذرماه 1402 در پژوهشكده بیمه برگزار می‌شود
پنجمین و ششمین کارگاه‌ پسارویداد همایش بیمه و توسعه در دو نوبت صبح و عصر روز سه‌شنبه 14 آذر ماه 1402 به صورت حضوری و به زبان انگلیسی با ارائه ترجمه همزمان به میزبانی پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در ادامه برنامه‌های علمی جانبی همایش بیمه و توسعه، 8 کارگاه‌ پسارویداد بین‌المللی توسط اساتید، صاحب‌نظران و مدیران ارشد حوزه بیمه، تکافل و مالی اسلامی از کشورهای مالزی، اندونزی، امارات متحده عربی و ترکیه، طی روزهای 14 تا 18 آذرماه 1402 در نوبت صبح از ساعت 08:30 تا 11:30 و در نوبت بعد از ظهر از ساعت 13:30 تا 16:30 به صورت حضوری، به زبان انگلیسی و با امکان ترجمه همزمان در سالن شهید مطهری پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد.
در روز سه‌شنبه 14 آذرماه 1402 و در اولین روز از برگزاری این کارگاه‌ها، در نوبت صبح از ساعت 08:30 تا 11:30 کارگاه‌آموزشی «یک چارچوب نظارتی مقرراتی جامع تکافل خرد در مالزی»با محورهای «عملکرد تکافل خرد در مالزی» و «شبه تکافل خرد» توسط پروفسور دکتر فوزیلا صالح استاد تمام دانشگاه سلطان زین‌العابدین مالزی برگزار خواهد شد.
در نوبت بعد از ظهر نیز از ساعت 13:30 تا 16:30 کارگاه آموزشی «بررسی انگیزه جشن‌های هزاره به منظور مشارکت در مدل تکافل وقف نقدی: یک کمک مالی برای قربانیان بلایای طبیعی» با محورهای «نیازهای ابزار نوآورانه و مدرن مالی اجتماعی اسلامی»، «قدرت بالقوه و پنهان وقف» و «پایداری الگوی ترکیبی وقف-تکافل» توسط دکتر انورالله پیچای دانشیار دانشگاه علوم مالزی در سالن شهید مطهری پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد.
حضور در کارگاه‎‌های پسارویداد روزهای 14 تا 18 آذرماه برای عموم آزاد و منوط به هماهنگی با اداره آموزش و پژوهش پژوهشکده بیمه از طریق شماره تماس 22084084 داخلی 223 می‌باشد.
حضور در این کارگاه‎‌ها برای عموم آزاد و از طریق مراجعه به نشانی Https://live.irc.ac.ir نیز امکان‌پذیر می‌باشد.
همچنین به تمامی مخاطبانی که به صورت حضوری در کارگاه‌های آموزشی پسارویداد همایش بیمه و توسعه شرکت می‌نمایند گواهی حضور اعطا می گردد.

بررسی-انگیزه-جشن‌های-هزاره-به-منظور-مشارکت-در-مدل-تکافل.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    پژوهشکده بیمه
    6.1.7.0
    V6.1.7.0