PDF 1403/11/27 تعداد بازدید : 97 نمره عملکرد بیمههای تجاری: تحلیلی ثانویه از یافتههای پیمایش ملی ارزیابی ایرانیان از بیمههای تجاری دکتر نوری نیا یکی از شیوههای کلی ارزیابی از عملکرد، که به نوعی سطح رضایت فرد را دقیقتر نشان میدهد، نمره دادن به عملکرد است. رضایت مشتری از خدمات یک شرکت اغلب به عنوان کلید موفقیت و رقابت طولانیمدت شرکت تلقی میشود. رضایت مشتری معیاری کلیدی برای نظارت شرکتهای بیمه است تا ارزیابی شود که کدام حوزههای خدمات مشتری قوی هستند و کدام حوزهها برای حفظ یا افزایش عضویت خود نیاز به بهبود دارند. در این چارچوب، گزارش پژوهشی با عنوان «نمره عملکرد بیمههای تجاری: تحلیلی ثانویه از یافتههای پیمایش ملی ارزیابی ایرانیان از بیمههای تجاری» تهیه شده است. این گزارش که با رویکردی کاربردی انجام شده است، تحلیلی ثانویه از دادههای پیمایش ملی ارزیابی ایرانیان از بیمههای تجاری است. در این گزارش رابطه نمره به عملکرد بیمههای تجاری با تمام متغیرها و پرسشهای این پیمایش مورد بررسی قرار گرفته است و تفاوتهای موجود بین پاسخگویان بر اساس ویژگیهای آنان و نوع پاسخ به دیگر پرسشها بررسی شده و دستهبندیهای به دست آمده از آنان بر حسب نمره به عملکرد بیمههای جاری تشریح شده است. شایان ذکر است که پیمایش ملی ارزیابی ایرانیان از بیمههای تجاری در اواخر آبان ماه 1403 با انتخاب نمونهای 2000 نفری از شهروندان ایرانی در سراسر کشور به انجام رسید. امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰ برچسب ها